Home / 2022 / January / 29

Daily Archives: January 29, 2022

Selepas tular kejadian haritu kali ni atuk individu ni tampil dedah perubahan Daniel. Tak sangka lepas kena mandi dekat masjid ini yang jadi dekat dia.

Kuang: “Saya nampak perubahan Daniel, dia benar-benar sudah insaf dan juga sudah meminta maaf, saya sendiri sudah memaafkannya,” kata Rosli Sidek, 65, datuk kepada remaja yang dimandikan ala jnzh, Daniel Iskandar, 19, selepas cubaan ambil tabung masjid sehingga tular di media sosial. Menurutnya, dia juga ingin mengucapkan terima kasih kepada …

Read More »

Cuti panjang ramai yang nak balik kampung. Terkini ini keadaan kesesakan lebuhraya yang menghala ke pantai timur.

cuti-panjang-ramai-yang-nak-balik-kampung-terkini-ini-keadaan-kesesakan-lebuhraya-yang-menghala-ke-pantai-timur.

PLUS Malaysia Berhad (Plus) menjangkakan peningkatan jumlah trafik daripada 1.4 juta kepada 1.6 juta kenderaan, sepanjang perayaan Tahun Baharu Cina bermula hari ini hingga 6 Februari depan. Sehubungan itu, Plus mengeluarkan Jadual Cadangan Waktu Perjalanan (TTA) bagi menguruskan peningkatan trafik yang mendadak, sekali gus sebagai rujukan dan panduan orang ramai …

Read More »

Isteri banyak kali dah mengadu selalu kena marah dengan mertua tapi suami buat tak tahu je. Sekali ada satu hari suami terkejut bila balik rumah mak tengah jerit marah kan isteri.

isteri-banyak-kali-dah-mengadu-selalu-kena-marah-dengan-mertua-tapi-suami-buat-tak-tahu-je-sekali-ada-satu-hari-suami-terkejut-bila-balik-rumah-mak-tengah-jerit-marah-kan-isteri.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum kepada semua pembaca. Saja aku kongsikan kisah ini kerana baru-baru ni apabila PM menyatakan kita mungkin tidak akan beraya, secara spontan isteriku memberikan respond, “Ayang ok je kalau tak raya, kalau raya pun selalu penuh drama je”. Aku sebnarnya terkedu dengan apa yang diperkatakan oleh isteriku. …

Read More »

Kestabilan politik jadi keutamaan sekarang, kata PM

kestabilan-politik-jadi-keutamaan-sekarang,-kata-pm

Perdana Menteri Ismail Sabri Yaakob hari ini menegaskan kestabilan politik perlu diutamakan pada masa ini demi keselamatan dan kesejahteraan rakyat. Kestabilan politik itu, kata Ismail Sabri, juga penting bagi membolehkan kerajaan melaksanakan semua perancangan yang telah dan sedang dibuat untuk membantu rakyat dalam situasi sukar akibat pandemik Covid-19. “Jika ada …

Read More »