Home / Viral / MerdekaMalaysia / 8 isteri dan semuanya tinggal dalam satu rumah. Pemuda tersebut dedah cara kenal dengan isteri sampai buat ramai terkejut.
dedah-ada-8-isteri-dan-semuanya-tinggal-dalam-satu-rumah-sekali-pemuda-tersebut-dedah-cara-kenal-dengan-isteri-sampai-buat-ramai-terkejut.

8 isteri dan semuanya tinggal dalam satu rumah. Pemuda tersebut dedah cara kenal dengan isteri sampai buat ramai terkejut.

Seorang artis seni tatu di Thailand menarik perhatian pengguna laman sosial selepas menddahkan bahawa dia tinggal bersama lapan isteri mudanya yang sangat mesra antara satu sama lain di dalam sebuah rumah, lapor portal berita Oddity Central semalam.

Status perkahwinan lelaki bernama Ong Dam Sorot itu didedahkan ketika dia menghadiri satu temu bual yang diacarakan oleh seorang pelawak Thailand. Sorot dikatakan berkahwin dan tinggal bersama kelapan-lapan isterinya dibawah satu bumbung yang menganggap diri mereka sebagai sebuah keluarga besar yang bahagia.

Menerusi rancangan yang sehingga kini mencecah tiga juta tontonan di Youtube itu, Sorot memperkenalkan setiap seorang isterinya dan bercakap mengenai cara mereka bertemu. Kesemua isterinya menyifatkan suami mereka sebagai lelaki paling baik dan paling bertimbang rasa di dunia. Isteri-isterinya juga mengaku bergaul dengan baik sesama mereka.

Lelaki itu bertemu isteri pertamanya, Nong Sprite di majlis perkahwinan rakannya lalu dengan cepat meminta untuk dikahwinkan. Isteri kedua, Nong L bertemu dengannya di pasar, manakala isteri ketiga Nong Nan pula di h.ospital. Sorot bertemu dengan isteri keempat, kelima dan keenamnya menerusi media sosial iaitu masing-masing di Instagram, Facebook dan TikTok.

Isteri ketujuh, Nong Film pula ditemui semasa melawat kuil Phra Pathom Chedi bersama ibunya dan isteri kelapan, Nong Mai bertemu dengannya ketika dia bercuti di Pattaya bersama empat isterinya. Dua daripada isterinya kini hamil dan dia sudah memiliki seorang anak lelaki daripada isteri pertamanya. Lapan isterinya tidur di dalam empat bilik tidur dengan dua orang dibahagikan dalam setiap satu bilik.  Kesemua isterinya dikatakan tidak mempunyai m.asalah untuk menunggu suami mereka bergilir tidur di dalam empat bilik tidur tersebut.

Reaksi Orang Ramai

Mungkin dia ambik orang orang susah dan mi.skin tinggal di kawasan setinggan di kampung kampung sana utk dijadikan isteri. Tapi dia pilih yg cantik cantik je la. Satu dah tak larat nak jaga apa lagi 8. Kalau g.aduh satu rasa macam spuluh orng yang berg.aduh ini kan pula 8 orang p.ecah telinga kalau semua m.arah.

Jgn pikir tang sedap aje..tang nak bagi makan contoh gaji rm 5000 bahagi 8 rm 400 sorang makan pasir la gayanya. Aku ghisauu esok2 amann di alam sana je ramai tu. Hayati gambar ini bygkan t.ubuh si suami dibahagi lapan bahagia atau s.engsara?. Oleh itu hargai pengo.rbanan suami yg pemurah kasih spt ini. Kredit : Kosmo

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

Media Harian menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

PERHATIAN: Thepostbd.com  tdk akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen Negatif yg diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen Negatif anda disini.

Pihak Admin juga tdk mampu utk memantau kesemua komen yg ditulis disini. Segala komen adalah hak & tanggungjawab anda sendiri.

About mohd cucu

Check Also

pegawai-sprm-guna-as$6.94-juta-wang-rampasan-beli-aset-mewah-–-dpp

Pegawai SPRM guna AS$6.94 juta wang rampasan beli aset mewah – DPP

Penguasa Kanan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Shahrum Nizam baruddin telah menggunakan sebahagian wang rampasan …

Leave a Reply

Your email address will not be published.