Home / Semasa / “Jumpa Tanah Kvbur Keliling Kedai” Semua Terkejut Lepas Tengok Rakaman CCTV Dibelakang Kedai.

“Jumpa Tanah Kvbur Keliling Kedai” Semua Terkejut Lepas Tengok Rakaman CCTV Dibelakang Kedai.

AKIBAT perbuatan khianat restoran makanan Arab milik Leisha Sa’adon & suaminya sepi tanpa kehadiran pelanggan.

Lebih menimbulkan tanda tanya apabila suaminya menjumpai sisa tanah dalam pasu bunga & kaki lima di sekeliling kedai mereka yg terletak di Taman Cahaya Kota Puteri, Masai, Johor itu.

Namun ujar Leisha, 40, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yg memperlihatkan seorang pemuda menabur tanah berkenaan sekitar pukul 10 malam selepas kedai mereka ditutup seolah-olah merungkai segalanya

“Kejadian berlaku kira-kira jam 10 malam selepas saya dah tutup kedai.

“Suami saya perasan dekat belakang pasu ada tanah bertaburan, awalnya saya positif je mungkin ada orang saja buang tanah kot.

“Tapi apabila check CCTV kami lihat ada orang tabur tanah di sekitar kedai saya,,” katanya kepada mStar.

Bercerita lanjut, Leisha berkata dia & suami ada bertanya tentang penemuan aneh itu kepada seorang ustaz.

“Kebetulan ada ustaz dari pusat tahfiz di sini sini WhatsApp beritahu nak datang makan, saya pun dengan tak sedap hati masa tu minta bantuan ustaz utk tengokkan fasal tanah tu.

“Saya terkejut apabila ustaz cium tanah tu dia kata bau bangkai & itu adalah tanah kubur,” ujarnya.

Sumber : Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tdk akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yg diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tdk mampu utk memantausemua komen yg ditulis disini. Segala komen adalah hak & tanggungjawab anda sendiri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!pendapat2 korang,amat di hargai di sini. PERHATIAN: Pihak admin tdk akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yg diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tdk mampu utk memantausemua komen yg ditulis disini. Segala komen adalah hak & tanggungjawab anda sendiri.

Media Harian menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

About admin

Check Also

Bekas isteri bongkar Tegar kerap DM kenalan, ‘jual’ cerita sedih.

Berita penceraian penyanyi Indonesia, Tegar Septian siang tadi agak mengejutkan ramai k3rana dia amat dikenali …

Leave a Reply

Your email address will not be published.