Home / Semasa / Gara² Mengidam Ingin Naik ‘Stroller’ Bayi, Ibu Mengandvng ini Teruk Dikec4m Netizen | MyBlog

Gara² Mengidam Ingin Naik ‘Stroller’ Bayi, Ibu Mengandvng ini Teruk Dikec4m Netizen | MyBlog

Apabila berada di fasa kehamilan, segelintir golongan ibu pasti mengalami rasa mengidam atau keinginan pelik.

Ia sehingga suami sedaya upaya utk menunaikan kemahuan tersebut.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Namun, apabila meninjau ke ruangan komen, video pertama itu meraih 845,500 tontonan & pelbagai reaksi netizen.

Mereka rata-rata memberi sindiran kepada wanita terbabit kononnya ‘mengada-gada’ di khalayak ramai.

Tidak seperti kebanyakan ibu hamil lain, wanita berusia 31 tahun itu dilihat tdk memilih harta benda.

Ia seperti lah kereta mewah Lamborghini sebaliknya hanya teringin ‘bersiar-siar’ atas ‘stroller’ berkenaan.

“Korang ada tak mengidam pelik-pelik? Haha kongsi la,” tulisnya yg dipercayai sedang dalam fasa  trimester ketiga.

Selain itu, terdapat juga satu lagi video dikongsi Farhana atau mesra dipanggil Cikna.

Dia memaparkan tindakan sama sekali gus meluahkan rasa terharu terhadap suami yg tdk jemu melayan kehendaknya.

“Korang layan isteri macam pemaisuri tak ? Hah tak??

Hmm lemah… yg ada isteri dengar & tengok sampai habis kalau nak kaya melalui isteri,” katanya lagi.

Bagaimanapun, ada juga segelintir wanita memahami konsep keinginan tersebut selain berkongsi pengalaman masing-masing dalam berdepan rasa mengidam sewaktu hamil.

Setiap ibu mempunyai rasa mengidam yg berbeza-beza, jadi lebih baik sekiranya tdk menuduh sebarangan tanpa mengetahui perkara sebenar!

Paling penting, kandungan & ibu dalam keadaan sihat.

Sumber: TikTok @farhanazahra91 via budaksitu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tdk akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yg diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tdk mampu utk memantau kesemua komen yg ditulis disini. Segala komen adalah hak & tanggungjawab anda sendiri.

 


Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima kasih Dan Jangan Lupa Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Media Harian menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

About admin

Check Also

Bekas isteri bongkar Tegar kerap DM kenalan, ‘jual’ cerita sedih.

Berita penceraian penyanyi Indonesia, Tegar Septian siang tadi agak mengejutkan ramai k3rana dia amat dikenali …

Leave a Reply

Your email address will not be published.