Home / Semasa / Ramai yg cakap Amyra Rosli adalah anak kepada Eman Manan, sekali terbongkar perkara sebenar yg ramai tak tahu

Ramai yg cakap Amyra Rosli adalah anak kepada Eman Manan, sekali terbongkar perkara sebenar yg ramai tak tahu

Orang katadalam dunia ini terdapat tujuh orang yg pelanduk dua serupa dengan kita, Namun, teori itu masih belum dibuktikan lagi betul ataupun tdk. Walaubagaimanapun, yg pasti ada wujud seseorang yg muka tdk tumpah serupa seperti kita.

Dalam bahasa Inggeris , perkara yg jarang berlaku ini dipanggil’ doppleganger’ yg bermaksud rupa yg sama namun bukan drh dagng. Ramai yg pasti mengenali pelako jelita tempatan, Amyra Rosli namun ramai yg tdk mengenali bapanya. Amyra jarang berkongsi gambar ibu bapanya tapi jika ada, dia sering nampak manja ketika bersama bapanya itu.

Bapa Amyra Rosli kelihatan seorang yg tinggi lampai & berwajah manis. Baru-baru ini, Amyra Rosli ada berkongsi sebuah video dimana dia & keluarganya menjalani kaedah ‘swab test’ utk memastikan kesihatan seluruh keluarganya terjamin.

Di dalam video tersebut, kelihatan semua ahli keluarga menjalani ‘swab test’ dengan tenang. Amyra juga berkata di dalam kapsyen dia bahawa dia bersyukur k3rana semua ahli keluarganya mendapat keputusan negatif.

Warganet juga memuji tindakan Amyra yg mengambil langkah awal utk memastikan ahli keluarganya masih dalam keadaan sihat & tdk terjebak dengan wabak tersebut. Selain itu, ada juga warganet yg tertarik kepada bapa Amyra & mengatakan tersalah sangka bapanya dengan pelakon veteren, Eman Manan.

Nampak je mata warganet ni yee… Namun, memang betul kata mereka, wajah bapa Amyra Rosli memang ada iras-iras Emam Manan. Mengenai perkembangan Amyra rosli yg terkini, dia sedang menjayakan sebuah drama bersiri bertajuk ‘Sabarlah Duhai Hati’ yg sedang ditayangkan di TV3 slot Akasia.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Instagram Amyra rosli

Lepas tular video Talita peluk individu mirip Wan Sharmila. Akhirnya tuan badan sendiri tampil buat pengakuan ni.

PETALING JAYA – “Saya sendiri tengok pun terkejut sebab memang persis saya. Tapi bukan sebenarnya”. Itu respons pelakon berkulit sawo matang Wan Sharmila menafikan dirinya sebagai wanita yg dipeluk anak perempuan tunggal pasangan, Shuib & Siti Sarah Raissuddin iaitu Dzahira Talita Zahrah seperti yg dikongsikan dalam Instagram penyanyi itu.

Wan Sharmila atau mesra disapa Lala ketika dihubungi Kosmo! memberitahu, awalnya dia tertanya-tanya selepas namanya banyak disebut warganet dalam video tersebut. “Selepas saya menontonnya, saya sendiri pun terkejut k3rana tdk dinafikan wanita ‘misteri’ itu mirip saya.

“Tapi saya ingin menafikan bahawa wanita tersebut adalah saya,” kata Lala. Ketika disoal punca namanya banyak ‘dipetik’ oleh warganet, Lala tdk menolak wanita dalam video berkenaan mempunyai persamaan daripada segi fizikal dengannya.

“Sebab sama. Sendiri tengok pun rasa sama. Mungkin betul juga ap4 yg warganet cakap. Tapi kelakar juga sebab ada yg sampai periksa kuku jari utk buktikan wanita itu adalah saya,” katanya.

Dalam pada itu, pelakon drama 7 Hari Mencintaiku itu turut menolak andaian bahawa warganet cuba utk ‘memadankan’ dirinya dengan Shuib gara-gara dilihat seperti memeluk Talita. “Saya tdk rasa warganet nak ‘kenenkan’ saya dengan Shuib. Mereka cuma meneka sahaja. Saya tak ambil hati pun,” katanya.

Anak Siti Sarah peluk wanita mana? Ramai syak bakal ibu tiri.Terdahulu VIDEO anak perempuan Siti Sarah iaitu Dzahira Talita Zahra memeluk seorang wanita mengundang tanda tanya dalam kalangan warganet. Menerusi video yg dikongsikan di Instagram, Talita, 9, dilihat begitu mesra memeluk wanita yg identitinya dirahsiakan.

“Aunty kesayangan teman Dekta (Talita) kerja. “Kalau tiada aunty, tak nak kerja. Nasib baik aunty tak sibuk… rajin melayan,” tulis pengendali akaun tersebut pada ruangan kapsyen. Wajah wanita berkenaan bagaimanapun tdk kelihatan dengan jelas apabila ia disunting dengan meletakkan emoji.

Di ruangan komen, warganet mula berteka-teki & nama pelakon Wan Sharmila disebut sebagai wanita dalam video berkenaan. “Macam Wan Sharmila. “Macam Wan Sharmila bulu mata lentik begitu,” komen warganet. Sebelum ini menerusi temubual bersama mStar, Shuib mengaku sedang berkawan rapat dengan seorang wanita namun hubungan tersebut belum serius.

Malah dia juga sudah mendapat lampu hijau daripada ibunya utk mencari teman pengganti. Shuib & Sarah mendirikan rumah tangga pada 26 Februari 2011. Ayash ayng dilahirkan secara operasi ketika usia kandungan Sarah lapan bulan. Selain Talita, mereka dikurniakan tiga lagi cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 11, Ariq Matin, 7 & Ayash Affan yg baru berusia 6 bulan.

Ayash dilahirkan secara operasi ketika arwah Sarah dimasukkan ke hospital akibat jangkitan Covid-19. Siti Sarah pergi menghadap illahi pada 9 Ogos 2021 di PPUKM, Kuala Lumpur. Industri cantas mencantas dilihat semakin menjadi kegemaran ramai wanita sejak akhir-akhir ini.

Akibat tamak & terlalu pentingkan kebendaan sehingga sanggup seseorang wanita itu jadikan lelaki berstatus suami orang sebagai pilihan singkat demi kebahagiaan diri. Drama bersiri 7 Hari Mencintaiku 2 mengisarkan jalan cerita konflik ibu mertua & isu orang ketiga dalam rumah tangga.

Bukan kisah drama tersebut yg ingin penulis kongsikan tetapi watak yg turut menjadi tempias, iaitu Sofi yg dilakonkan oleh Wan Sharmila. Ramai yg tdk menyangka bahawa pelakon berkenaan sudah pun menganjak usia 39 tahun. Namun sehingga hari ini, dia masih lagi belum ada perancangan menamatkan zaman solonya itu.

Selesa disapa sebagai Lala, dia pernah berkahwin pada tahun 2007 dengan pasangannya bernama Fazli Bahrom yg juga seorang penerbit drama. Namun jodoh mereka tdk panjang apabila masing-masing bersetuju membawa haluan sendiri selepas dua tahun berumah tangga.

Akui Lala, selepas gagal dalam perkahwinan terdahulu, sehingga kini dia masih lagi belum menemui individu yg mampu menambat hati. Bukan mudah mencari pasangan, menurutnya dia langsung tdk memilih soal berkawan.

“Tahun ini kita semua kena hadap pandemikk. Kalau ada perancangan nak kahwin pun terbantut. Saya tak ada perancangan utk berkahwin tahun ini. Calon pun belum ada.” Disapa mengenai status suami orang, jelas Lala yg dia tdk kisah atau penghalang dirinya dari terus berkawan dengan sesiapa sahaja bahkan suami orang sekali pun k3rana berpendapat tdk ada salahnya menjalinkan persahabatan dengan golongan sedemikian.

“Walau individu itu suami orang tapi sekadar kawan biasa, ap4 salahnya. Kalau dia nak melebih, sini saya hubungi isteri dia dulu.” Seloroh Lala. Sejak drama 7 Hari Mencintaiku 2 menjadi trending, ramai peminat menginginkan Sofi & Helmi (dilakonkan Syazwan Zulkifly) disatukan dalam dunia nyata.

Keserasian mereka membuahkan hasil apabila lakonan penuh emosi terkesan kepada penonton. Jodoh & ketentuan terletak di tangan Tuhan. Sama-sama kita doakan agar Wan Sharmila bertemu dengan individu yg mampu membahagiakan hidupnya kelak.

Media Harian menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

About admin

Check Also

Contoh Tradisi Budaya Buli Di SBP Yang Ramai Tidak Tahu Dan Tidak Diberitahu Oleh Anak Anda | Article Update

Sememangnya kes buli yg serius masih kerap dilaporkan berlaku di sekolah-sekolah asrama di Malaysia. Namun, …

Leave a Reply

Your email address will not be published.