Home / Semasa / Aliff Syukri Tunjuk Cara Betul Bawa Motor Harley Davidson. Sekali Lain Pula Yg Terjadi Di Akhir Video

Aliff Syukri Tunjuk Cara Betul Bawa Motor Harley Davidson. Sekali Lain Pula Yg Terjadi Di Akhir Video

Dato Aliff Syukri, satu nama yg agak besar dalam industri kosmetik Malaysia. Nama beliau juga dikatakan lebih popular dari selebriti selebriti lain dalam Malaysia.

Beliau sering dikaitkan dengan bermacam macam kontroversi & 2018 adalah tahun yg paling banyak kontroversi utk Aliff Syukri. Pada tahun 2019, kelihatan Dato Aliff Syukri sudah lebih berhati hati & setakat ini tiada ap4 ap4 kontroversi yg akan buat netizen mengecam.

Baru baru ini Dato Aliff Syukri memuat naik satu video di instagram rasmi beliau menunjukkan beliau sedang cuba utk menunggang motorsikal berkuasa besar Harley Davidson. Motorsikal tersebut memang antara motor yg mahal harganya dalam pasaran.

Dengan hanya pakai baju tidur (jubah) & pakai helmet membuat ramai netizen terhibur. Menurut kapsyen yg dimuat naik oleh Aliff Syukri.

“Jom sy ajar korang bawa herly utk mereka yg baru nak belajar..,tag siapa punya motor besar”

Dengan bunyi yg kuat & mimik muka Aliff Syukri, dia mula menolak motor tersebut. Netizen gelihati rupa rupanya mana ada Aliff Syukri bawa motor pun. Rupa rupanya di belakang Coach Yin yg tolak motor tersebut. Haha!

Video Penuh

Respond Netizen ..

malam_kamis “Hahaha ngekeh kali liat dato,padahal lagi galau liat vdio ini hahaha hilang stres,terimakasih dato”

faradeeana “Dato @aliffsyukriterlajaklaris…post cenggini baru best dato.. Tak yah bwk harley dato.. Bwk skuter lg hellok… Manizz sikit.. ”

anizajohari “@shun_jamal dato mengayuh ke mcm mana tu. kau byg dia press moto tu. Dgn berjubahnya. aduhhh aku penat lh repeat ”

‘Saya start ada RM5 juta ketika usia 23 tahun’ – Aliff Syukri

JUTAWAN kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri mendedahkan mempunyai wang simpanan sebanyak RM5 Juta ketika usianya baru 23 tahun.

Aliff Syukri mendedahkan perkara tersebut selepas menjawab salah satu soalan menerusi ruangan Ask Me Question di Instagram (IG) Story peribadinya.

Soalannya seperti “Umur Berapa Mula Kaya?”

Aliff yg mendedahkan jawapan tersebut di entri IGnya memberitahu bukan mudah utk capai ap4 yg dia ada sekarang.

“Bukan senang nak senang,” tulisnya

Rata-rata pengikut laman sosialnya kagum dengan pencapaian Aliff k3rana tdk ramai anak muda yg boleh berjaya sepertinya.

Dato Aliff Syukri Inginkan Kehidupan Sebelum Bergelar Jutawan

Jutawan kosmetik terkenal Malaysia, Dato’ Aliff Syukri tampil menyatakan hasrat utk kembali menjalani kehidupan lamanya sebelum bergelar seorang jutawan.

Ujarnya, kemewahan & populariti yg dimilikinya kini tdk seindah yg disangka.Memetik laporan daripada portal hiburan tempatan,

beliau turut menyatakan hanya mahukan gaji seperti pekerja biasa, tinggal di rumah teres & hanya memandu kereta jenis Proton Exora seperti yg pernah dilaluinya 15 tahun lalu.

Meskipun sering dihimpit kontroversi & dikecam, Dato Aliff Syukri berkata setiap ap4 yg ditempuhi itu menjadikan dirinya seorang yg lebih matang.

Artikel By: KL Viral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tdk akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yg diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tdk mampu utk memantausemua komen yg ditulis disini. Segala komen adalah hak & tanggungjawab anda sendiri.

Media Harian menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

About admin

Check Also

Iklan Billboard Penuh Muka Founder Produk, Ini Yang Usahawan Patut Belajar Dengan Apple & Android | Article Update

Sekiranya anda berada di lebuhraya, pasti perasan pelbagai iklan terpampang di billboard tepi jalan. Ada …

Leave a Reply

Your email address will not be published.