Home / Semasa / Tak B0leh Terima An4k Ditvduh Mencurl, Ibu buat ‘Live’ FB – ‘Mu Fitn4h Anak Aku?’ | MyBlog

Tak B0leh Terima An4k Ditvduh Mencurl, Ibu buat ‘Live’ FB – ‘Mu Fitn4h Anak Aku?’ | MyBlog

Video seorang wanita meng4mvk dipercayai ber4ng apabila anak lelakinya ditvduh mencvri oleh seorang pekerja kedai serbaneka tvlar di sosial media.

Menerusi video tersebut, wanita ini dilihat g4gal meng4wal perasaan & tdk berpu4s hati dengan d4kw4an tersebut serta meminta penjelasan daripada pekerja berkenaan.

Difahamkan video tersebut dibuat secara live kepada para pengikutnya & wanita ini cuba mempert4hankan anaknya yg dikatakan mencvri di kedai berkenaan. Wanita ini pada masa yg sama turut melu4hkan rasa kes4l dengan dakw4an tersebut sehingga menyebabkan anaknya ter4sa hati.

Mu ada anak tak? Tak ap4 kita buat live. Sebab kita tak nak cer0boh kedai awak. Sekurang-kurangya pengajaran kepada pelanggan lain supaya awak tdk tvduh.

Kalau kita ada maru4h, kita akan pert4hankan anak.

Macam mana perasaan kamu? Anak aku tak akan ambil h4k orang.

Bukan itu sahaja, anaknya dilihat men4ngis teres4k-es4k & menendang barangan yg berada di kedai tersebut. Wanita yg menggelarkan dirinya sebagai ‘Kak Long’ turut memberitahu anaknya pulang ke rumah dengan keadaan menangis selepas ditvduh mencvri mainan.

Wanita ini turut meminta pekerja kedai tersebut membuat lap0ran polis sekiranya benar anaknya mencvri. Mengulas lebih lanjut, wanita ini turut meminta supaya rakaman litar tertutup (CCTV) dilihat sebagai bukti.

Kalau mu orang sus4h mu tak akan fitnah orang anak gitu. Mu fitnah anak aku kata anak aku cvri.

Adik masuk tadi pastu pergi dekat mainan tu. Dia tanya adik cvri ke? Lepas itu adik cakap tdk..

 

Bagaimanapun menerusi satu video yg lain pengurus kepada kedai berkenaan mend4kwa dia sama sekali tdk marah akan kanak-kanak tersebut & menafikan sekeras-kerasnya. Kanak-kanak ini juga pada masa yg sama turut menafikan yg dia mencvri mainan tersebut & mend4kwa pekerja tersebut mem4rahinya.

Aku tahu anak aku bagi berapa ringgit sehari. Sekarang kita bertindak mengikut undang-undang. Lepas ini aku tak mahu kamu tvduh anak saya. Memang saya t1nggi su4ra sebab staff **** m4rah dia.

Perb4lahan tersebut tdk terhenti apabila wanita ini meminta supaya pekerja tersebut meminta maaf kepada anaknya. Ketika artikel ini ditulis, tdk dapat dipastikan kejadian tersebut berlaku di mana namun menerusi loghat yg digunakan ia dipercayai berlaku di Pantai Timur.

Sumber : Ohbulan, FB Viral Apa Hari Ini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tdk akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yg diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tdk mampu utk memantau kesemua komen yg ditulis disini. Segala komen adalah hak & tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima kasih Dan Jangan Lupa Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Media Harian menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

About admin

Check Also

Gagal Kawal Emosi Ketika Jawab Soalan, Sifu Bisnes ‘Disekolahkan’ Oleh Netizen | Article Update

Seorang sifu bisnes terkemuka yg bertaraf jutawan & mempunyai ribuan pengikut telah ditegur oleh seorang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.