Home / Semasa / Yasin Hidap BipoIar , Bimbang Kesihatan Merosot – | MyBlog

Yasin Hidap BipoIar , Bimbang Kesihatan Merosot – | MyBlog

Penyanyi & komposer terkenal, Yasin Sulaiman telah didkwa atas dua pertdduhan di Kompleks Mahkamah Petaling Jaya hari ini.

Menurut Iaporan Kosmo, ahli keluarga Yasin yg diwakili abang kandungnya berharap & mendoakan agar dipermudahkan segalanya. Peguam, Yusmadi Yusoff mengatakan bahawa sejak tahun 2009, seIebriti berkenaan telah disahkan menghidap bip0Iar serius. Kali terakhir Yasin mendapatkan rawatan adalah pada 2 bulan lepas.

“Saya sudah meminta kepada pegawai penylasat & mhkamah utk membawa dia mendapatkan rawatan segera. Hak rawatan dia perlu dipastikan. Tambah pula dengan keadaan sekarang yg dia tdk biasa dimsukkan dalam I0kap. Jadi saya bimbang tahap kesihatannya.”

Ketika prosiding kes berlangsung tadi, penyanyi lagu ‘Alhamdulillah’ itu juga merayu agar dirinya diberi peluang mendapatkan rawatan k3rana blmbang keadaan kesihatannya yg semakin mer0sot.

“Kesihatan saya sangat terjjas, saya khuatir bila-bila masa boleh jadi giIa seperti berlaku tiga kali sebelum ini. Jadi saya perlukan ubat tambahan.”

Vldeo yg dikongsikan semasa ke mahkamah tadi

Antara k0men netlzen

@perantau kota : Dugaan pesaklt bip0Iar.. Semoga dipermudah urusan dunia akhirat saudara Yasin

@jun : Dia buat ubat utk dri sndri sbb dia kan sakit…ubat smulajadi…

@fauzi : semoga pendkwaan dikurangkan atas budi bicara peguam negara k3rana ini kesaIahan pertama beliau & memberi peluang kedua.

@ida : Alhamdullilah banyak komen yg murni murni kat sini .Kita doa je baik baik dekat ramadhan ni.Kita semua pun ade keluarga

@Azzah : Sian tenguk dia…moga keadilan & pengakhiran yg baik utk Yassin..hanya Allah yg Maha Mengetahui

@Jieha : Tersalah pilih simpang jalan hidup…. Tapi syurga & pintu taubat sentiasa terbuka… Moga dipermudahkan segalanta

@Yuz rob : Hkuman gntung mcm Dah tak relevan la, sebab ade negara yg dah halalkan,mcm tak adil rasanya utk gntung

Sumber : Oh Media

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tdk akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yg diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tdk mampu utk memantau kesemua komen yg ditulis disini.

Media Harian menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

About admin

Check Also

Kisah Tragedi Gua Tham Luang Bikin Ramai Kaum Lelaki Nangis | Article Update

Kisah operasi menyelamat di Gua Tham Luang, Thailand pada tahun 2018 yg menggemparkan dunia sebelum …

Leave a Reply

Your email address will not be published.