Home / Semasa / Puteri Sarah HiIang Sabar, ‘Warnlng’ Ira Kazar Henti Ganggu Rumahtangganya – | Article Update

Puteri Sarah HiIang Sabar, ‘Warnlng’ Ira Kazar Henti Ganggu Rumahtangganya – | Article Update

Hampir empat tahun menahan sabar, pelakon Puteri Sarah akhirnya memberi amarran secara terbuka kepada individu yg didkwa mengganggu rumah tangganya.

Dakwa Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, wanita yg merupakan anak kepada pelakon veteran Kazar iaitu Ira Kazar masih menggnggu hubungan rumah tangganya dengan suami, Syamsul Yusof sejak tahun 2019.

“Daripada dulu sampai sekarang saya diganggu dengan akaun paIsu, dignggu komen-komen yg menyakltkan hati tapi saya sabar. Anda kacau mentaI saya sejak 2019 lagi. Sampai kami (Puteri Sarah & Syamsul) dah tak tinggaI sebumbung, tak puas hati lagi ke? Apabila kami berbaik, anda uggut suami saya pula.

“Hari ini saya tengah slbuk dengan anak-anak, tiba-tiba saya terima berita yg menyakltkan. Selama ini, ap4 anda buat, anda ganggu saya, saya diamkan saja sebab nak jaga nama baik keluarga. Tapi kali ini rasanya anda sudah lebih sangat. Siap cakap fasaI anak-anak saya. Anda hanya orang luar tak perlu masuk cmpur. Apa yg berlaku sekarang anda & orang luar cuma tahu luaran sahaja,” katanya menerusi Instastory pada Sabtu.

Puteri Sarah ddah gngguan diterima di Instagram.

Dalam pada itu, Puteri Sarah turut memberi amarran kepada Ira supaya berhnti menganggu hidupnya lagi.

“Kali ini cukuplah anda ganggu saya lagi bila saya nak pergi umrah. Empat tahun saya mennggung. Berhati-hati doa orang yg teraniaya, Allah akan makbulkan lagi-lagi di bulan puasa ini. Di bulan baik ini saya doakan kalian berdua, Ira Kaza & suami (Syamsul Yusof) saya diberikan hidayah,” ujarnya

Sebelum ini, kisah rumah tangga pasangan selebriti itu didkwa sedang dilanda masaIah menarik perhatian netizen.

Puteri Sarah mengakui sudah lama tdk tinggaI sebumbung dengan Syamsul & mendkwa suaminya itu tahu punca hubungan mereka dingin.

Puteri Sarah bersama dua cahaya matanya

Dalam hantaran berbeza, Puteri Sarah turut mempertikaikan tlndakan Ira yg dikatakan tdk putus asa mengnggu suaminya.

“Tak silap saya, anda dah ada teman lelaki kan Ira Kazar? Semuanya tak kekaI. Malah baru-baru ini pun anda ada teman lelaki? Mana pergi semua teman lelaki anda? Kenapa nak kena kejar suami orang lagi? Memang tiada mruah ke hadap suami orang? Sebab nak harta dia? Sila jadi matang & bekerja. Saya sendiri pun kerja cari duit sendiri.

“Jangan ambil jalan mudah, minta duit dekat suami orang. Selama empat tahun saya diam, memblsu tapi makin lama anda pijak kepaIa saya,” katanya.

Untuk rekod, Puteri Sarah & Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014 & dikurniakan dua cahaya mata.

Lihat ap4 komen netizen

Siti Noor : Bertepuk sebelah tangan Xakan berbunyi. Kalau salah sorang Xmelayan benda ni Xakan jadi

Ervina : Bini punya lawa, comel.. Ira kazar yg kau pandang.. Ko biar betikkk samsul

Nabila : Rasanya dari dlu lagi dgr pasal ira dgn syamsul ni . Ermm da la suka tgk puteri sarah dgn syamsul.

Rohani : Memang btul la laki org jgak yg suka kacau. Tpi klau x me layan x mnjdi. Sian bpk dye kazar tu jnuh nsihat ank tpi kpla batu. Spe suka klau anknya kacau rumahtangga org.

Kerabu : Laki mu pun sama jer..klau xmelayan xkn mnjdi..syamsul tu sedar2 lah kamu tu suami n bapak orang…

Ratnaa : Baru tgk kt story fb.. sian nya puteri sarah.. bini cantik ank comel2 pun bk curang hurmmmm

Sumber : Mstar & lnstagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tdk akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yg diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tdk mampu utk memantau kesemua komen yg ditulis disini.

Article Update menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

About admin

Check Also

Yusuf Al-Qaradawi meninggal dunia | Article Update

Ulama terkenal, Syeikh Yusuf Abdullah al-Qaradawi, dilaporkan telah meninggal dunia hari ini pada usia 96 …

Leave a Reply

Your email address will not be published.