Home / Semasa / Pelakon Lufya Omar Dibel4sah Lelaki Mencvlik Anaknya, Lihat Apa Terjadi Selepas Itu

Pelakon Lufya Omar Dibel4sah Lelaki Mencvlik Anaknya, Lihat Apa Terjadi Selepas Itu

“Seorang lelaki Melayu yg bersifat dayus telah memukul saya menggunakan batang kayu di kepala, badan serta menyebabkan kecerderaan pada wajah & badan saya,” kongsinya.

Bagaimanapun Lufya, 37, bersyukur dirinya selamat daripada serangan tersebut & paling penting anaknya berada dalam keadaan baik.

“Alhamdulillah anak selamat & saya pun selamat. Im a fighter!,” katanya.

Video ada di bawah sekali..

Lufya berkongsi perkara itu menerusi Instagram miliknya selain memuat naik beberapa gambar memperlihatkan wajah & pergelangan tangannya yg cedera.

Sementara itu, menerusi perkongsian sama, Lufya turut menggesa para wanita utk mempersiapkan diri dengan ilmu seni mempertahankan diri agar dapat melindungi keselamatan diri & keluarga apabila berlaku situasi cemas.

“Ikutkan orang yg menyerang itu lelaki yg agak besar & kuat. Dengan izin Allah saya dapat melawan & menyelamatkan anak saya.

“Syukur Alhamdulillah… Moral of the story is we must always stay alert. Kita tak tahu orang zaman sekarang ini sanggup buat perkara-perkara yg keji.

“Manusia makin tiada kemanusiaan. Doakan kesembuhan & keselamatan kami ya,” tulisnya.

“Dua hari lalu, saya telah diserang oleh diserang oleh seorang lelaki yg cuba menculik anak perempuan saya. Masa itu, kami berada di sebuah taman permainan di Kota Damansara, lebih kurang pukul 4 ke 5 petang.

“Seorang lelaki Melayu yg bersifat dayus telah memukul saya menggunakan sebatang kayu ke kepala, badan serta menyebabkan kecederaan pada wajah & badan.”tulisnya.

“Alhamdulillah anak selamat & saya pun selamat. Im a fighter! Terpanggil nak kongsi sesuatu yg penting utk kita semua,” kata Lufya.

“Ikutkan orang yg menyerang itu lelaki yg agak besar & kuat. Dengan izin Allah juga saya dapat melawan & menyelamatkan anak saya. Syukur, Alhamdulillah.. sebagai iktibar kita perlu selalu berjaga-jaga.

“Kita tak tahu orang zaman sekarang ni sanggup buat perkara yg keji. Manusia makin tiada kemanusiaan. Doakan kesembuhan & keselamatan kami ya,” katanya lagi.

Semoga cepat sembuh

Rata-rata rakan artis & pengikut Lufya itu memenuhi ruangan komen dengan mendoakan agar keselamatan & kesembuhan mereka berdua dalam keadaan baik.

Kene rujuk CCTV dekat situ mesti ada ..bukti penting utk jejak penculik . Xboleh dibiarkan sekali terlepas dia akan cari lagi mangsa seterusnya.Mungkin anak anda mangsa seterusnya.. nauzubillah

Mak ni xkisah ap4 bahaya pn. Sakit bersalin pn blh hadap. Lg jantan dayus. Apa la sgt

Kekuatan seorang ibu . Semoga cepat sembuh . Semoga lelaki tu diberi balasan setimpal .

Ibu tak pernah takor utk melindungi anak ..apa2 Pon kita semua harus berwaspada lah di mana2 ada penculik kanak2 org jahat

Allahuakbar.. semoga di permudahkan segala urusan & cepat sembuh

Kene rujuk CCTV dekat situ mesti ada ..bukti penting utk jejak penculik . Xboleh dibiarkan sekali terlepas dia akan cari lagi mangsa seterusnya.Mungkin anak anda mangsa seterusnya.. nauzubillah

Lihat Video:

Sumber: Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yg diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tdk mampu utk memantau kesemua komen yg ditulis disini.Segala komen adalah hak & tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yg menarik & menghiburkan di bawah ini yg dikongsikan seperti berikut:

Article Update menyajikan informasi sosial kemasyarakatan & kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset & pengumpulan data seperti foto & video dari berbagai sumber yg dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yg ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yg menyampaikan 1 (satu) ilmu saja & ada orang yg mengamalkannya,maka walaupun yg menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

About admin

Check Also

Gelang Ion Negatif – Fesyen Aksesori Perhiasan Diri, Benar-Benar Ajaib Atau ‘Scam’ Semata-Mata? | Article Update

Pemakaian gelang sebagai fesyen & aksesori perhiasan diri memang tdk dinafikan dapat menyerlahkan lagi penampilan …

Leave a Reply

Your email address will not be published.