Kantoi curang, isteri hempuk kepala suami dengan ‘tray’ dalam restoran

Kantoi curang, isteri hempuk kepala suami dengan ‘tray’ dalam restoran.

Sejak kebelakangan ini, kita sering dikejutkan dengan berita-berita curang dalam kalangan individu-individu ternama seperti selebriti dan influencer.

Menerusi satu hantaran di Platform X, sebuah video memaparkan seorang wanita memukul individu lelaki yang didakwa suaminya kerana ‘kantoi’ curang.

Turut dapat dilihat wanita itu mengambil dulang makanan dan menyerang lelaki tersebut berulang kali di sebuah restoran yang tidak diketahui lokasinya.

Bagaimanapun, menjengah ke ruangan balas ciapan berkenaan, rata-rata warganet tidak bersetuju dengan tindakan wanita itu yang dianggap hanya memalukan diri sendiri.

“Taklah aku nak malukan air muka aku sendiri kalau nampak lelaki aku macam ni,”“Seandainya satu hari nanti suami korang makan luar dan berlaku curang di belakang, jangan cepat melatah dan melenting. Sebagai isteri, martabat kita lagi tinggi daripada si penyondol,”Bini garang macam ni pun berani lagi nak curang haha kena hempok ngan tray baru sedar pic.twitter.com/Up0n4JTCPn

— MALAYSIA MOST VIRAL (@MALAYSIAVIRALLL) December 2, 2023

Sementara itu, ada juga yang menyokong lelaki itu berlaku curang dan menyifatkan sikap isterinya terlalu garang.

“Kalau bini garang melampau macam ni baik cerai je, buat serabut otak,”“Sebab bini dia garang jadi macam tu,”“Nampak sangat bini kaki dera, mana taknya laki cari lain,”Baca Lagi:Perlu sediakan RM1 bilion jika 10 MP Umno nak sertai PN – Ahmad MaslanLelaki hilang empat batang gigi, muka jadi ‘bengkak’ tukang cuci menyamar doktorPemilik restoran terkejut pelanggan wanita bayar hampir RM53,000 padahal harga makanan hanya RM52

About Mat Lan Editor

Check Also

penyanyi-rap-terkenal-temui-hidayah-ketika-dipuncak-kegemilangan,-cinta-bersemi-ketika-mendengar-azan…

Penyanyi Rap terkenal temui hidayah ketika dipuncak kegemilangan, cinta bersemi ketika mendengar azan…

Laungan azan di sebuah masjid di Dubai menarik minat seorang lelaki kulit hitam yang berada …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent Comments